Lite om mig själv

Jag vet att jag inte skrivit på ett tag och anledningen till det är :
Barnen tar ganska mycket tid . 
När den ena sover är den andra vaken . 
Och när någon somnat vaknar den andra oftast inom 5 minuter . 
Tröttheten har blivit en vän till mig så uppskattar verkligen min sömn på natten . 
My är så snäll och sover hela natten hon ska bara ha ett mål på natten . 
Mitt liv som mamma är helt underbart men som sagt väldigt intensivt . 
Jag fyllde 30 år för några veckor sedan . 
Hade det lugnt och fira med familjen . 
Lite tårta och kakor , varför överdriva och göra slut på sig själv . 
När jag var yngre skulle det vara så mycket mat , kakor och gärna 10 olika kakor . 
Nu beställde jag istället tårta och gästerna klaga inte och jag körde inte slut på mig själv . 
Faktiskt min sambo som lärt mig att det inte behöver vara så avenccerat .
Så klok sambo jag har . 
Fick förresten blommor av han i lördags så nu har jag sprayat hårspray så jag kan hänga upp dom :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback