Dålig sömn

Natten till söndagen sov jag riktigt dåligt .
Hosta , funderade och bebisen sparkade så det riktigt högg tag . Bebisen har aldrig sparkat så mycket innan och inte har det ömmat .
Några timmars sömn lyckades jag få . 
Var inte så väldigt trött i morse när jag vakna kommer antagligen i morgon i stället . 
Hostan gör mig snart riktigt galen har varit förkyld och hostat i snart 3 veckor tycker eländet kan släppa nu . 
Hostan stör min sömn som borde vara bättre nu inför förlossningen . 
Jag är trött på kvällarna och jag som brukar vara full av energi . 
Min mage har varit kass idag om det är för förlossningen närmar sig vet jag inte men vill inte hoppas för mycket .
Bebis kom nu så vi kan titta framåt så förlossningen kan vara över . 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback